So-net無料ブログ作成
検索選択

紅茶しょうがダイエット

最近、紅茶しょうがダイエットがちゅ気やっさーや。
うぬ名ぬ通り、紅茶んかいしょうがを入れて夜寝るメーんかい飲むぬがオススメやいびん。
そして、ミルクとおサーターを入れて飲むと、インドぬチャイぬような感じでちょっぴりスパイシーな感じやいびん。しょうがぬ持つ発汗作用で体が温まり、冷え性改善対策んかいもオススメで、イッペ~マサンやいびーん。


足にはさむだけ!骨盤のゆがみを取ってやせる効果絶大!⇒骨盤ボールダイエットやり方と効果
超進化版・骨盤スクワットは、下腹部がもっと早く凹む!

発表会

ちゅー、イナグぬピアノぬ発ウムテイ会がぁりやびたん。初めてぬ発ウムテイ会。ちんときれるやがや?泣き出しちゃんらチャアスガヤアみ?と、
ウヤぬほうがちむだくだく・・・
ヤシガ、ウヤぬしわをよそんかい、一生懸命チバティくれやびたん。わらばーぬ成長んかい感動!!ちゃーチバタンね!!うたいみそーちー!!
ばんないぬうきゃくぬメーでぬ演奏。めーっちゃ、緊張しちゃんとうむうしが、まのみぐさぁ~てぃーちウフきくなったね!!
おじーや、はーめーも、ウフ喜びやたんよ。

晩御飯や、おじーのみぐさぁ~ちとマジュン、イナグぬいっぺぇしちゅんなおすし屋みーちへ!!イナグもウフ喜びやびたん。

ちゅーや一日、うたいみそーちー・・・と、寝ているイナグをさわると 熱が!!ホッとしちゃんぬやがや?
アチャー、病院んかい行ってからみなくちゃね。


千葉県看護師として復帰するならこちらのサイトが参考になります。⇒北海道 看護師 復職
赤ちゃんの血液型を調べたいママにおすすめの情報はこちら⇒血液型 採血

妊婦の頃

二年メーんかい、ニィービチしちゃんどぅしから「ワンも、あんまーんかいなるよ~」と、ちゅー、うれしいメールがとどきたさー。
つわりででーじみたいやしが、無くとぅんかいがんじゅーなべいびーが産まれますようんかい!!

ぬーがか、なげーさーやんかい、わーぬ妊婦ぬ頃を、懐かさやしやびたん。
シチャぬ子を妊娠中、つわりでトイレんかい駆け込んでいのみぐさぁ~ら、だぁを見ていのみぐさぁ~ウイーぬ子(当時二歳)が、隣で「オエっとでるでる~」ってから歌ってからあがっけ(笑)
ウングトール グマー頃ぬ話をしてぁげのみぐさぁ~ら、ふのみぐさぁ~りとも 喜んできいてくれやびたん。
まやっさー 二歳やたん おねーねーちんも ひっち- かしこく病院んかいついてきてくれのみぐさぁ~な~
妊婦や、いろいろでーじなってるしが、カフーな10ヶチチやいびーんね。

千葉県看護師として復帰するならこちらのサイトが参考になります。⇒千葉 看護師 復職
赤ちゃんの血液型を調べたいママにおすすめの情報はこちら⇒血液型検査

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。

×

この広告は1年以上新しい記事の更新がないブログに表示されております。